Ahad, 18 Ogos 2013

Rakan Baru

Minggu Suai Kenal (MSK) mungkin menjadi titik permulaan kami untuk mencari kenalan baru dan disitulah kami mula membina keyakinan diri setelah melangkah ke dunia baru.

Alhamdulillah,rasanya kami x sala membuat keputusan untuk masuk ke politeknik ini kerana pelbagai ilmu baru yg dpat kami pelajari dan kami mudah untuk mendapat kerjasama dari rakan-rakan yang baru sahaja kami kenali.

Keramahan pelajar disini membuatkan kami selesa untuk berkenalan dan terus bertapak disini.
Mungkin ramai yang mengatakan mereka trpaksa mengalami mimipi buruk sepanjang menjalani MSK kerana dibuli oleh fasilitator,terpaksa bersengkang mata,tiada rehat yg cukup & pelbagai lg komen negatif yg mereka beri. Namun,hakikatnya terdapat banyak faedah yg mereka dapat sepanjang menjalani minggu MSK tersebut.
Terdapat ramai rakan baru yg kami terima sepanjang minggu MSK kerana kami dimasukkan ke dalam beberapa kumpulan yg berbeza dan kami juga telah dikumpulkan mengikut jabatan dan juga kelas kami sendiri. Dari situ ramai orang berlainan yang telah kami bertegur sapa dan ada yang sehingga kini kami menjadi rakan baik kami sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan